Historia kartek świątecznych

Kartki świąteczne i ich historia Zwyczaj wysyłania kartek świątecznych to tradycja, która ma już ponad 170 lat. Mimo swojej długowieczności nie tracą jednak na popularności – tradycyjne, papierowe kartki świąteczne wciąż wysyłane  są przez wielu z nas. Skąd jednak wziął się ten zwyczaj? Pierwsze kartki świąteczne Pierwsza kartka świąteczna stworzona została na zamówienie Sir Henry’ego...

Więcej

Jak mądrze i oszczędnie wysłać zaproszenia firmowe?

Zaproszenia firmowe – jak najlepiej je wysłać? Odniesienie sukcesu przy organizacji wydarzenia firmowego wymaga podjęcia wielu dobrych decyzji. Jedną z najważniejszych z nich jest to, w jaki sposób zachęcisz Twoich gości do przybycia. Jeżeli chcesz upewnić się, że wzbudzisz ich zainteresowanie od samego początku, postaw na oryginalne zaproszenia firmowe. Oto kilka rad, które pomogą zjednać...

Więcej

Jak upewnić się, że Twój prezent dojdzie przed świętami?

Czy Twój prezent dojdzie przed świętami? Co zrobić, aby przesyłka świąteczna dotarła na czas? Okres przedświąteczny zbliża się wielkimi krokami, a wielu z nas zaczyna zastanawiać się jakie prezenty kupić swoim bliskim. Nawet jeśli nie wiemy jeszcze, co dokładnie wybierzemy, jedno jest pewne – dużą część tych zakupów zrobimy w internecie. Zeszłoroczne badanie na temat […]

Więcej

Firmowe kartki świąteczne – najlepsze sposoby na wysyłkę

Jak wysłać firmowe kartki świąteczne? Okres świąteczny to czas składania życzeń, spotkań z najbliższymi oraz kultywowania tradycji. Jednym z ulubionych zwyczajów, typowym dla tego czasu, jest oczywiście wysyłanie kartek świątecznych. Mimo wszechobecności internetu oraz smartfonów zwyczaj ten ma wciąż duże znaczenie w naszym kraju. Nie jest to jednak tradycja zarezerwowana jedynie dla rodziny...

Więcej

Dzień Darmowej Dostawy 2017 – kiedy wysyłka za darmo?

Dzień Darmowej Dostawy, czyli przesyłka za darmo Dzień Darmowej Dostawy to zakupowe wydarzenie, którego nie powinien przegapić żaden internetowy klient ani sprzedawca. Na czym polega? Jest to akcja, w której biorą udział tysiące sklepów internetowych na całym świecie. Głównym zamysłem jest zagwarantowanie swoim klientom możliwości skorzystania z darmowej dostawy przy zakupie dowolnego towaru....

Więcej

Wysyłanie paczek do klientów – dobre praktyki

Wysyłanie paczek do klientów – jak robić to dobrze? Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, sprzedajesz za pośrednictwem portali aukcyjnych lub sprzedajesz na Facebooku, wysyłanie paczek do klientów to bardzo istotna część Twojego biznesu.  To, w jaki sposób zarządzasz tym procesem, ma również duże znaczenie dla Twoich klientów. Jasno określone zasady, cena oraz szybkość wysyłki mają ogromny...

Więcej

Postcrossing – co to jest i jak zacząć?

Postcrossing – co to jest i jak wziąć udział? Lubisz otrzymywać listy i kartki pocztą tradycyjną? Kolekcjonujesz ciekawe pocztówki lub zagraniczne znaczki? Jeśli tak, to z pewnością zainteresuje Cię Postcrossing. Co to jest Postcrossing? Postcrossing to projekt pozwalający na wysyłanie oraz otrzymywanie pocztówek z całego świata. Jego główne założenie jest bardzo proste – za każdą […]

Więcej

Jak sprzedawać na Facebooku?

Jak sprzedawać na Facebooku za pomocą grup? Sprzedaż używanych rzeczy w Internecie to świetny sposób aby pozbyć się przedmiotów, których już nie potrzebujemy i jednocześnie na tym zarobić. Aby to zrobić nie musisz zakładać nowych kont na portalach sprzedażowych – możesz swoje rzeczy łatwo sprzedawać na Facebooku. Wystarczy, że znajdziesz odpowiednią grupę sprzedażową i umieścisz […]

Więcej

Gabaryt A i Gabaryt B – co to jest?

Co to jest gabaryt A i B? Wysyłając list lub paczkę, spotkałeś się już pewnie z gabarytami. Służą one do określenia, jaki rozmiar ma Twoja przesyłka, a co za tym idzie, ile kosztuje jej wysłanie. Warto wiedzieć co różni gabaryt A i gabaryt B – dzięki tej wiedzy łatwiej jest wybrać najtańszą formę wysyłki. Gabaryt […]

Więcej

Trendy Direct Mail: Jak korzystać z adresów PURL?

Co to jest PURL i jak z niego korzystać? Jakiś czas temu mogliście przeczytać na naszym blogu o tym, w jaki sposób można wykorzystać pocztę tradycyjną do promocji firmy. W serii Trendy Direct Mail postanowiliśmy przedstawić Wam kilka nowych rozwiązań, dzięki którym direct mailing może być jeszcze bardziej skuteczny i ciekawy. Jako pierwszy przedstawiamy Wam […]

Więcej