Jak upewnić się, że Twój prezent dojdzie przed świętami?

Czy Twój prezent dojdzie przed świętami? Co zrobić, aby przesyłka świąteczna dotarła na czas? Okres przedświąteczny zbliża się wielkimi krokami, a wielu z nas zaczyna zastanawiać się jakie prezenty kupić swoim bliskim. Nawet jeśli nie wiemy jeszcze, co dokładnie wybierzemy, jedno jest pewne – dużą część tych zakupów zrobimy w internecie. Zeszłoroczne badanie na temat […]

Więcej

Firmowe kartki świąteczne – najlepsze sposoby na wysyłkę

Jak wysłać firmowe kartki świąteczne? Okres świąteczny to czas składania życzeń, spotkań z najbliższymi oraz kultywowania tradycji. Jednym z ulubionych zwyczajów, typowym dla tego czasu, jest oczywiście wysyłanie kartek świątecznych. Mimo wszechobecności internetu oraz smartfonów zwyczaj ten ma wciąż duże znaczenie w naszym kraju. Nie jest to jednak tradycja zarezerwowana jedynie dla rodziny...

Więcej

Dzień Darmowej Dostawy 2017 – kiedy wysyłka za darmo?

Dzień Darmowej Dostawy, czyli przesyłka za darmo Dzień Darmowej Dostawy to zakupowe wydarzenie, którego nie powinien przegapić żaden internetowy klient ani sprzedawca. Na czym polega? Jest to akcja, w której biorą udział tysiące sklepów internetowych na całym świecie. Głównym zamysłem jest zagwarantowanie swoim klientom możliwości skorzystania z darmowej dostawy przy zakupie dowolnego towaru....

Więcej

Wysyłanie paczek do klientów – dobre praktyki

Wysyłanie paczek do klientów – jak robić to dobrze? Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, sprzedajesz za pośrednictwem portali aukcyjnych lub sprzedajesz na Facebooku, wysyłanie paczek do klientów to bardzo istotna część Twojego biznesu.  To, w jaki sposób zarządzasz tym procesem, ma również duże znaczenie dla Twoich klientów. Jasno określone zasady, cena oraz szybkość wysyłki mają ogromny...

Więcej

Postcrossing – co to jest i jak zacząć?

Postcrossing – co to jest i jak wziąć udział? Lubisz otrzymywać listy i kartki pocztą tradycyjną? Kolekcjonujesz ciekawe pocztówki lub zagraniczne znaczki? Jeśli tak, to z pewnością zainteresuje Cię Postcrossing. Co to jest Postcrossing? Postcrossing to projekt pozwalający na wysyłanie oraz otrzymywanie pocztówek z całego świata. Jego główne założenie jest bardzo proste – za każdą […]

Więcej

Jak sprzedawać na Facebooku?

Jak sprzedawać na Facebooku za pomocą grup? Sprzedaż używanych rzeczy w Internecie to świetny sposób aby pozbyć się przedmiotów, których już nie potrzebujemy i jednocześnie na tym zarobić. Aby to zrobić nie musisz zakładać nowych kont na portalach sprzedażowych – możesz swoje rzeczy łatwo sprzedawać na Facebooku. Wystarczy, że znajdziesz odpowiednią grupę sprzedażową i umieścisz […]

Więcej

Gabaryt A i Gabaryt B – co to jest?

Co to jest gabaryt A i B? Wysyłając list lub paczkę, spotkałeś się już pewnie z gabarytami. Służą one do określenia, jaki rozmiar ma Twoja przesyłka, a co za tym idzie, ile kosztuje jej wysłanie. Warto wiedzieć co różni gabaryt A i gabaryt B – dzięki tej wiedzy łatwiej jest wybrać najtańszą formę wysyłki. Gabaryt […]

Więcej

Trendy Direct Mail: Jak korzystać z adresów PURL?

Co to jest PURL i jak z niego korzystać? Jakiś czas temu mogliście przeczytać na naszym blogu o tym, w jaki sposób można wykorzystać pocztę tradycyjną do promocji firmy. W serii Trendy Direct Mail postanowiliśmy przedstawić Wam kilka nowych rozwiązań, dzięki którym direct mailing może być jeszcze bardziej skuteczny i ciekawy. Jako pierwszy przedstawiamy Wam […]

Więcej

Śledzenie paczki z AliExpress

Śledzenie paczki z AliExpress – jak to zrobić? Główna zaleta AliExpress? Dla jednych będą to niskie ceny, dla innych ogromny wybór produktów. Główna wada? Tu wszyscy są raczej zgodni – na przesyłkę z Chin trzeba niestety długo czekać. Czas oczekiwania często może przekraczać nawet miesiąc. W międzyczasie wielu z nas zastanawiać się będzie gdzie znajduje […]

Więcej

Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?

Jak skutecznie wykorzystać direct mail do promocji firmy? Wyróżnienie się za pomocą elektronicznych kanałów marketingowych to w dzisiejszych czasach prawdziwe wyzwanie. Klienci bombardowani są w Internecie informacjami, które coraz częściej postanawiają po prostu ignorować. Sposób na odzyskanie ich uwagi może jednak tkwić w jednej z najstarszych, a  jednocześnie najbardziej bezpośrednich form...

Więcej