Trendy Direct Mail: AdWords i remarketing

Trendy Direct Mail: AdWords i remarketing
Oceń Artykuł

Jak skutecznie połączyć remarketing AdWords i direct mail?

W świecie zdominowanym przez technologie, direct mail wciąż pozostaje jednym z najefektywniejszych kanałów dotarcia do klientów. O tym jak sprawić, iż otrzymają oni naszą wiadomość za pośrednictwem poczty możecie przeczytać w naszym wcześniejszym artykule. W jaki jednak sposób możemy upewnić się, że podejmą działania, których od nich oczekujemy? Pomoże nam w tym właśnie Google AdWords oraz remarketing.

Remarketing – dlaczego warto z niego korzystać?

Niektórzy klienci odwiedzający Twoją witrynę nie decydują się od razu na zakup. Niekoniecznie musi to oznaczać, że nie chcą nic kupić. Mogą po prostu chcieć to zrobić w innym momencie lub za pomocą innego urządzenia. Dobrze jest im więc o tym przypomnieć.

Aby to zrobić, warto użyć funkcji remarketingu AdWords. Ta funkcja pozwala na wyświetlanie klientom trafnych reklam, które kierują ich z powrotem na Twoją stronę. Co istotne, reklamy wyświetlą się w momencie kiedy są oni najbardziej skłonni do dokonania zakupu, np. w momencie szukania konkretnego produktu w wyszukiwarce.

Jak połączyć remarketing z direct mail?

Zamiast traktować elektroniczne i tradycyjne kanały komunikacji jako dwa odrębne światy, warto zacząć myśleć o nich jako o elementach, które uzupełniają się nawzajem.

Aby wykorzystać potencjał wynikający z połączenia tych rozwiązań, wpierw należy założyć konto Google AdWords. Po zalogowaniu możesz przejść do tworzenia swojej kampanii remarketingowej. Dokładne informacje jak to zrobić znajdziesz tutaj. Konfiguracja takiej kampanii pozwoli Ci na dodanie do Twojej strony specjalnie wygenerowanego tagu, dzięki któremu Twoim klientom wyświetlą się reklamy kierujące ich z powrotem na Twoją stronę.

Po zaprogramowaniu kampanii, należy przekonać klientów do odwiedzenia Twojej witryny. Aby to zrobić, należy wysłać im list zawierający jej adres. Może to być spersonalizowany adres PURL (więcej o tym rozwiązaniu przeczytasz w poprzednim artykule z tej serii)  lub zwykły URL.

W momencie kiedy klient odwiedzi już Twoją stronę i nie dokona zakupu, remarketing pozwoli zmotywować go do ponownych odwiedzin. W ten sposób możesz przypomnieć klientowi o swojej ofercie w bardziej dogodnym dla niego momencie i zwiększyć swoją skuteczność.

Kampanię direct mail możesz zaplanować online za pomocą Envelo.

Summary
Trendy Direct Mail: AdWords i remarketing
Article Name
Trendy Direct Mail: AdWords i remarketing
Description
Jak skutecznie wykorzystać AdWords i remarketing w kampaniach direct mail? Sprawdź, jak skutecznie dotrzeć do Twoich klientów.
Author
Publisher Name
Jak Wysłać
Publisher Logo

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *