8 sposobów, dzięki którym Twoja paczka zostanie zapamiętana

8 sposobów, dzięki którym Twoja paczka zostanie zapamiętana
5 (100%) 2 votes

8 sposobów na to, aby Klient zapamiętał Twoją paczkę

Prowadzisz sklep wysyłkowy? Zadbaj o to, aby Twoja paczka odróżniała się od innych – dzięki temu budujesz relację z Klientem i zwiększasz szanse, że wróci do Twojego sklepu. Tylko jak to zrobić?

Taśma
Taśma, którą naklejasz na paczkę

Paczka może zostać oklejona własną, firmową taśmą z nadrukowanym logo, podziękowania dla Klienta albo co tylko sobie wymarzysz. Ceny rolek taśm zaczynają się od 4 zł za sztukę (pod warunkiem zamówienia ok. 200 sztuk).

List

List, który można wrzucić do paczki

Przygotowanie wzoru listu nie zajmuje wiele czasu, a Klient na pewno ucieszy się z krótkiego podziękowania, zwłaszcza, jeżeli zostanie własnoręcznie podpisane. Pokaż, że Tobie na nim zależy!

Nalepka adresowa

Paczka z własnym obrazkiem odróżnia się od innych

Jeżeli zdecydujesz się na wysyłkę za pomocą Neopaczki Envelo, do nalepki adresowej możesz dodać dowolny, wybrany przez siebie obrazek – np. logo swojej firmy. Jeżeli wysyłasz swoje towary za pomocą listów, możesz stworzyć też znaczki ze swoją własną grafiką.

Podarunek

Cukierki, które włożysz do paczki

Nie trzeba wydawać ogromnych pieniędzy, aby wywołać uśmiech na twarzy klienta. Mały podarunek – na przykład dwa cukierki wrzucone do paczki – całkowicie wystarczą.

Instrukcja

Włóż instrukcję do paczki

Masz dużą wiedzę na temat produktów, które sprzedajesz? Warto ją spisać i dorzucić do paczki w formie krótkiej instrukcji – np. jak dbać o kupione przez ciebie akcesoria skórzane albo w jaki sposób nałożyć kosmetyki do pielęgnacji brody. Trzeba tylko zadbać, aby instrukcja nie była długa i skomplikowana!

Karton

Umieść logo firmy na paczce

Ceny kartonów z własnym nadrukiem zaczynają się już od 2,50 zł za sztukę – warunkiem jest oczywiście zamówienie przynajmniej kilkuset sztuk. To dobra oferta, jeżeli sprzedajesz produkty premium i jesteś w stanie poświecić trochę marży na rzecz wizerunku.

Naklejka

Naklejka, którą można wrzucić do paczki

Jeżeli sądzisz, że twoi Klienci chcą się chwalić używaniem sprzedawanych przez Ciebie produktów, zamów naklejki (np. z napisami związanymi z Twoimi produktami albo logosami) i dorzuć je do paczki. Jest duża szansa, że znajdą się np. na obudowie laptopa Klienta i być może przykują uwagę kolejnych.

Torba foliowa

Zapakuj w nią paczkę lub towar

Jeżeli chcesz, aby przesyłki wyglądały na dodatkowo zabezpieczone, zamów torby foliowe obrandowane logo Twojej firmy. Opakowanej w folię przesyłki nie da się otworzyć bez uszkodzenia, a logo sprawi, ze przesyłkę trudno będzie pomylić z paczką od innej firmy. Innym pomysłem jest zamówienie papierowych toreb z logo i umieszczenie ich wewnątrz paczki.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *