Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?

Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?
5 (100%) 2 votes

Jak skutecznie wykorzystać direct mail do promocji firmy?

Wyróżnienie się za pomocą elektronicznych kanałów marketingowych to w dzisiejszych czasach prawdziwe wyzwanie. Klienci bombardowani są w Internecie informacjami, które coraz częściej postanawiają po prostu ignorować. Sposób na odzyskanie ich uwagi może jednak tkwić w jednej z najstarszych, a  jednocześnie najbardziej bezpośrednich form marketingu. Mowa tutaj oczywiście o direct mail.

Co to jest direct mail?

Direct mail to nic innego jak tradycyjne przesyłki wysyłane za pośrednictwem poczty. Podstawą tej formy komunikacji jest przekazywanie odbiorcy informacji zawartych w fizycznym liście, który dociera bezpośrednio do ich domów lub biur. Wysłanie takiego mailingu jest tak  łatwe jak przeprowadzenie kampanii e-mailingowej.

Dlaczego warto?

Wadą materiałów promocyjnych przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej jest przede wszystkim fakt, że większość z nich usuwana jest jeszcze przed otwarciem. Przy wykorzystaniu poczty tradycyjnej ten problem jest znacząco minimalizowany- w końcu mało kto z nas jest skłonny wyrzucić zaadresowany do niego list bez sprawdzenia, co jest w środku.

Jak korzystać z direct mail?

Podstawą skutecznego wykorzystania direct mail jest przede wszystkim dobrze przemyślana lista mailingowa. Tak jak w przypadku wysyłki online powinno nam zależeć na trafieniu do jak najlepiej dobranej grupy klientów.

Warto pomyśleć również o sposobie, w jaki chcemy zaprezentować swój komunikat. Materiały wysyłane pocztą nie muszą być nudne – wykorzystanie ciekawych materiałów, kreatywnych form czy próbek to tylko kilka ze sposobów, którymi można przykuć uwagę odbiorców.

O tym, w jaki sposób dodać atrakcyjności swoim przesyłkom napiszemy już wkrótce w serii Trendy Direct Mail.

Zobacz w jaki sposób możesz wyróżnić także swoją paczkę.

Summary
Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?
Article Name
Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?
Description
Direct mail - dowiedz się co to jest i jak z niego korzystać. Zamiast wysyłać do klientów kolejny email, zaskocz ich spersonalizowaną przesyłką.
Author
Publisher Name
Jak Wysłać
Publisher Logo

Komentarze

2 Komentarze
  1. Opublikowano przez
    Paulina
    Gru 13, 2018 Reply

    Moja paczka leży już od 6.12 dzwoniąc pod numer502014534 lub 502015840 pani twierdziła że nie wie dlaczego paczka nie wyszla

  2. Opublikowano przez
    Trendy Direct Mail: AdWords i remarketing – Jak Wysłać
    Lut 19, 2018 Reply

    […] iż otrzymają oni naszą wiadomość za pośrednictwem poczty możecie przeczytać w naszym wcześniejszym artykule. W jaki jednak sposób możemy upewnić się, że podejmą działania, których od nich oczekujemy? […]

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *