Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?

Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?
5 (100%) 2 votes

Jak skutecznie wykorzystać direct mail do promocji firmy?

Wyróżnienie się za pomocą elektronicznych kanałów marketingowych to w dzisiejszych czasach prawdziwe wyzwanie. Klienci bombardowani są w Internecie informacjami, które coraz częściej postanawiają po prostu ignorować. Sposób na odzyskanie ich uwagi może jednak tkwić w jednej z najstarszych, a  jednocześnie najbardziej bezpośrednich form marketingu. Mowa tutaj oczywiście o direct mail.

Co to jest direct mail?

Direct mail to nic innego jak tradycyjne przesyłki wysyłane za pośrednictwem poczty. Podstawą tej formy komunikacji jest przekazywanie odbiorcy informacji zawartych w fizycznym liście, który dociera bezpośrednio do ich domów lub biur. Wysłanie takiego mailingu jest tak  łatwe jak przeprowadzenie kampanii e-mailingowej.

Dlaczego warto?

Wadą materiałów promocyjnych przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej jest przede wszystkim fakt, że większość z nich usuwana jest jeszcze przed otwarciem. Przy wykorzystaniu poczty tradycyjnej ten problem jest znacząco minimalizowany- w końcu mało kto z nas jest skłonny wyrzucić zaadresowany do niego list bez sprawdzenia, co jest w środku.

Jak korzystać z direct mail?

Podstawą skutecznego wykorzystania direct mail jest przede wszystkim dobrze przemyślana lista mailingowa. Tak jak w przypadku wysyłki online powinno nam zależeć na trafieniu do jak najlepiej dobranej grupy klientów.

Warto pomyśleć również o sposobie, w jaki chcemy zaprezentować swój komunikat. Materiały wysyłane pocztą nie muszą być nudne – wykorzystanie ciekawych materiałów, kreatywnych form czy próbek to tylko kilka ze sposobów, którymi można przykuć uwagę odbiorców.

O tym, w jaki sposób dodać atrakcyjności swoim przesyłkom napiszemy już wkrótce w serii Trendy Direct Mail.

Zobacz w jaki sposób możesz wyróżnić także swoją paczkę.

Summary
Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?
Article Name
Jak wykorzystać direct mail do promocji firmy?
Description
Direct mail - dowiedz się co to jest i jak z niego korzystać. Zamiast wysyłać do klientów kolejny email, zaskocz ich spersonalizowaną przesyłką.
Author
Publisher Name
Jak Wysłać
Publisher Logo

Komentarze

1 Komentarz
  1. Opublikowano przez
    Trendy Direct Mail: AdWords i remarketing – Jak Wysłać
    Lut 19, 2018 Reply

    […] iż otrzymają oni naszą wiadomość za pośrednictwem poczty możecie przeczytać w naszym wcześniejszym artykule. W jaki jednak sposób możemy upewnić się, że podejmą działania, których od nich oczekujemy? […]

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *