Trendy Direct Mail: Jak korzystać z adresów PURL?

Trendy Direct Mail: Jak korzystać z adresów PURL?
5 (100%) 1 vote

Co to jest PURL i jak z niego korzystać?

Jakiś czas temu mogliście przeczytać na naszym blogu o tym, w jaki sposób można wykorzystać pocztę tradycyjną do promocji firmy. W serii Trendy Direct Mail postanowiliśmy przedstawić Wam kilka nowych rozwiązań, dzięki którym direct mailing może być jeszcze bardziej skuteczny i ciekawy. Jako pierwszy przedstawiamy Wam PURL – czyli spersonalizowany adres URL.

Co to jest PURL?

PURL (ang. Personalized Uniform Resource Locator) to oryginalny ­i spersonalizowany adres www, pozwalający klientowi na odwiedzenie przeznaczonej specjalnie dla niego strony lub landing page’a. Na tak przygotowanej stronie może znaleźć się spersonalizowana oferta, CTA zawierające imię klienta lub formularz uzupełniony o jego dane wymagający jedynie zatwierdzenia.

Jak wykorzystać PURL w direct mailingu?

PURLs mogą stanowić dynamiczne połączenie pomiędzy elektronicznym a fizycznym kanałem marketingowym. List papierowy zawierający PURL ma szanse zwrócić większą uwagę niż podobna informacja wysłana za pośrednictwem e-maila. Jeżeli wiadomość zawarta w liście będzie skuteczna, nasz adresat samodzielnie przejdzie do odpowiedniego kanału elektronicznego.

Tam z kolei należy przykuć jego uwagę poprzez wykorzystanie personalizacji i informacji, jakie posiadamy na jego temat. Strona zawierająca imię klienta lub ofertę zgodną z jego zainteresowaniami ma większy potencjał niż generyczna witryna, która będzie wyglądać dokładnie tak samo dla każdego.

Czy warto korzystać z PURL?

Główną zaletą spersonalizowanych adresów jest fakt, iż łączą one najkorzystniejsze elementy świata elektronicznego i fizycznego. List papierowy przyciąga uwagę klienta, a spersonalizowany landing pozwala na zachowanie elastyczności i zmotywowanie go do podjęcia dalszych kroków.  Istotną wartością PURL jest także to, iż pozwalają one na efektywne wykorzystanie naszej wiedzy na temat klientów. Dają również możliwość dokładnego śledzenia akcji, które podejmuje on pod wpływem wysłanego przez nas listu. O tym, jak to robić i jak wykorzystać zdobytą w ten sposób wiedzę dowiecie się już w następnym artykule z serii Trendy Direct Mail.

Summary
Trendy Direct Mail: Jak korzystać z adresów PURL?
Article Name
Trendy Direct Mail: Jak korzystać z adresów PURL?
Description
PURL - co to jest i do czego służy? Dowiedz się jak wykorzystać spersonalizowane adresy URL w Twojej kampanii direct mail, aby promować swoją firmę.
Author
Publisher Name
Jak Wysłać
Publisher Logo

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *