Dzień Darmowej Dostawy 2017 – kiedy wysyłka za darmo?

Dzień Darmowej Dostawy 2017 – kiedy wysyłka za darmo?
5 (100%) 1 vote

Dzień Darmowej Dostawy, czyli przesyłka za darmo

Dzień Darmowej Dostawy to zakupowe wydarzenie, którego nie powinien przegapić żaden internetowy klient ani sprzedawca. Na czym polega? Jest to akcja, w której biorą udział tysiące sklepów internetowych na całym świecie. Głównym zamysłem jest zagwarantowanie swoim klientom możliwości skorzystania z darmowej dostawy przy zakupie dowolnego towaru.

Kiedy Dzień Darmowej Dostawy wypada w 2017 roku?

W 2017 roku odbędzie się ósma już edycja Dnia Darmowej Dostawy. W tym roku przesyłka będzie darmowa w sklepach biorących udział w akcji 5 grudnia. Klienci, którzy zrobią zakupy tego dnia, mogą liczyć nie tylko poniesienie niższych kosztów, ale również dostawę jeszcze przed Wigilią. Dzień Darmowej Dostawy jest więc doskonałą okazją, aby dokonać zakupu świątecznych prezentów.

Aby sprawdzić, które sklepy biorą udział w akcji, wystarczy odwiedzić oficjalną stronę Dnia Darmowej Dostawy.

Czy warto wziąć udział w Dniu Darmowej Dostawy jako firma?

Dzień Darmowej Dostawy to oczywiście nie tylko okazja do zrobienia tańszych zakupów – jest to również bardzo ważny dla dzień dla właścicieli sklepów internetowych. Każdego roku, liczba zamówień w Dniu Darmowej Dostawy dowodzi, iż darmowa wysyłka skutecznie zachęca klientów do dokonywania zakupów internetowych. W zeszłym roku, w ciągu 4 dni poprzedzających akcję, sama Poczta Polska szacowała, iż obsłuży około milion paczek.

Aby wziąć udział w akcji, należy wypełnić formularz na stronie akcji do 3 grudnia. Zakwalifikowany do akcji sklep musi również spełnić kilka wymogów określonych w regulaminie.

Jak przygotować się do akcji?

Przed wzięciem udziału w akcji, warto również przygotować swój sklep oraz zaplecze na wzmożoną aktywność klientów. Dobrze jest poinformować o swoim uczestnictwie w akcji, nie tylko na stronie sklepu czy poprzez mailing, ale również za pośrednictwem swoich profilów w mediach społecznościowych.

Rozsądne będzie również przeanalizowanie procesu wysyłki paczek do klientów. Przy dużej ilości zamówień, musi on być sprawny i przemyślany. Dzięki dobrej obsłudze klient, który dokonuje zakupu w Twoim sklepie w Dzień Darmowej Dostawy, może zostać z Tobą o wiele dłużej. Aby tak się stało, warto wprowadzić w życie dobre praktyki, które opisaliśmy we wcześniejszym artykule.

Zobacz jak wysyłać paczki do klientów łatwiej i taniej.

Jeśli Twój klient zamówił przesyłkę z dostawą realizowaną przez Pocztę Polską, warto go poinformować klienta, iż może śledzić ją na stronie e-monitoringu lub za pomocą aplikacji Envelo.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *